• سه شنبه ٢٣ خرداد ١٤٠٢-١١:٥١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٨٢٩
احمد صادقی؛ 5-154

ضرورت تسریع در تعیین تکلیف نحوه مدیریت مکان های ورزشی در مناطق/ گلایه ها از سازمان ورزش هنوز پا برجاست

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به گلایه شهروندان از مشکلات اماکن مربوط به سازمان ورزش بر ضرورت تسریع در تعیین تکلیف نحوه مدیریت مکان های ورزشی در مناطق تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، احمد صادقی در یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای ششم گفت: تذکر امروز من معطوف به مدیریت مکان های ورزشی در مناطق شهرداری تهران است، ما در بازدید های مختلفی که از مناطق شهرداری تهران در قالب طرح رصد داریم مشاهده می کنیم که همچنان شهروندان از نحوه مدیریت مکان های ورزشی گلایه دارند. 
صادقی افزود: خیلی از این مکان ها که باید در اختیار منطقه باشد و شهرداری منطقه با توجه به اقتضائات محلی و مشارکت مدیران محله این مکان های ورزشی را مدیریت کند، در اختیار سازمان ورزش است لذا در همین راستا یک سالی می شود در صحن شورا طرحی امضا کردیم که نحوه مدیریت این مکان ها تعیین تکلیف شود اما نمی دانم چرا این طرح هنوز در صحن شورا نیامده و چرا در دستور کار قرار نمی گیرد . 
وی تصریح کرد: اینکه در صحن شورا نظرات دوستان جمع آوری شود اما با گذشت یکسال هنوز طرح به صحن نیامده علامت سوال بزرگی است، سازمان ورزش چقدر لابی گری اش بالاست که هنوز این طرح در دستور کار شورا نیامده، این گلایه مندی هنوز پابرجاست .

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: